ptundeland.blogg.se

Välkommen till en hälsoblogg med tips och information om träning och kost!

Man ångrar aldrig ett träningspass!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en sådan där dag då det kändes väldigt motigt att gå till gymmet. Men eftersom jag vet hur bra jag mår efteråt tog jag mig dit tillsammans med min käre sambo. När man är två kan man dessutom pusha på varandra! Vi började med cykelintervaller i 30 min totalt sen körde vi bröst och avslutade sedan med mage.
 
Så känner du att det känns tungt att ta sig till gymmet/träningen, kom ihåg den där känslan du har efter ett träningspass för man ångrar aldrig ett träningspass! Så pallra dig iväg även de dagar du inte alls känner för det för du får så mycket tillbaka! 
 
Idag är en ny dag och idag är motivationen på topp så idag blir det ben på dagen och cardio & flx ikväll!
 
Ha en härlig måndag!




 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: