ptundeland.blogg.se

Välkommen till en hälsoblogg med tips och information om träning och kost!

Gruppträning med mig

Kategori: Allmänt

Hoppas ni haft en härlig helg! Vi på Torpavallen firade 1 år i helgen med en mängd massa klasser, föreläsningar, smakprover etc. Idag körde jag bland annat en FLX klass i 30 min med två av mina kollegor samt en Crosstraining klass i 55 min med en annan kollega.
 
Vill du köra gruppträning med mig i vår har jag följande klasser på SATS Torpavallen;
Måndagar: FLX 19.00
Tisdagar: Transformer 17.15
Torsdagar: Absolution 19.00
Fredagar: Crosstraining 16.30
 
Hör av dig till mig så bokar jag in dig som gäst om du inte är medlem på SATS och vill testa på. Se nedan för beskrivning av vad vaje klass innebär.

- FLX; 30 min rörlighets & stretch klass med syfte att förbättra din övriga träning. Klassen passar perfekt både för den som vill bli mer rörlig men också för den som vill bibiehålla sin rörlighet. Passar perfekt att köra innan eller efter ett träningspass eller bara som den är. 
- Transformer; 45 min tuff träning vår så kallade "bur" som står ute i gymmet. Transformer är en form av cirkelträning där man får utmana sig både styrkemässigt, konditionsmässigt och rörlighetsmässigt. En riktig genomkörare för hela kroppen för den som vill ha en utmaning! TRX, riptrainer, kettlebells, skivstänger, ringar med mera är exempel på redskap som används.
 

- Absolution; en högtintensiv 30 minuters klass för den som vill köra ett riktigt tufft corepass. 
- Crosstraining; 55 min cirkelträning inne i gruppträningssalen. Både puls, styrka och rörlighet sätts på prov med hjälp av olika redskap!
 
 
 
Ha en skön söndagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: