ptundeland.blogg.se

Välkommen till en hälsoblogg med tips och information om träning och kost!

Lördags träning!

Kategori: Träning

Äntligen äntligen får jag träna igen! Ni anar inte vilken befrielse det är, jag är som en ny människa:) Nästan 2 månader helt utan träning har satt sina spår och jag har klättrar på väggarna den senaste tiden! Men nu kan jag äntligen träna igen men får börja försiktigt.
 
Idag var jag och testade ACTICs gym för första gången där min sambo arbetar som personlig tränare. Mycket fokus på teknik blev det i dagens upplägg som såg ut såhär;

Uppvärmning;
- Hopprep
- Dynamsik uppvärmning med pinne och kroppen

Huvuddel;
- Chins 3 set (se bild nedan)
- Frivändningar 5 set
- Knäböj 3 set 
- Benpress 3 set

Mage (30 sek per övning);
- Benindrag & piken på boll
- Legs lower
- Jackknife crossover
- Arms upp crunch
- Sit-up crossover
- V-sit
- Russain twist med boll
 
Ha nu en riktigt härlig lördag!
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

  • Lina säger:

    Gött med lite tips:)

    2013-12-26 | 20:17:42
  • Lina säger:

    Gött med lite tips:)

    2013-12-26 | 20:17:43

Kommentera inlägget här: